Jawa 23 Mustang RS
Tato sekce je věnována závodníku Ondrovi Rechcíglovi a jeho stroji Jawa 23/50 RS, fotky a jeho poutavé příběhy budou postupně přibývat.
.... Sezóna 2012 ....
Příprava na - Venkovský Šanpionát http://www.trtenicecup.cz/
- Socialistik Dragster http://www.socialistik-dragster.cz/
Tabulka na startovní číslo
29.3 2012
Válec: upravený 2K bez pomocných výfukových okének
Hlava: origo, upravený spalovák
Píst: jednokroužkový píst
Karburátor: převrtaný origo karbec na 18,5mm
Filtr: molitanový, přímý
Převodovka: zatím origo, do budoucna určitě rychlý 3Q
Výfuk: zřejmě origo výfuk nebo Hikone + jiné výfukové koleno
Zapalování: origo upravené
Tachometr: digitální ... pouze ale do 99 km/hod. , doufám že bude stačit :-)
1.4 2012
Snížená hlava
4.4 2012
Píst s výše umístěným kroužkem
!!! Už to jede, už to točí :) !!!
ale nebrzdí .....
14.4 2012
Příprava dalšího RS motoru:
- Válec bude opět upravený 2K
- nové ložiska SKF
- Klika po GO s jehlami
- komplet nová převodovka
- nový startovací segment
16.4 2012
Během testování u nás na panelce jsem přehlédl v té vysoké rychlosti díru, vlétl do ní a výsledkem je výfuk Hikone již po smrti a bouchlé kolo, moje kůže tentokrát vydržela bez újmy.
- Příprava nového originálního výfuku + nové koleno
18.4 2012
- už se to pomalu sestavuje
15.5 2012
Příprava na první závody s novým motorem a podvozkem
20.5 2012
Opět příprava dalšího 2K válce pro závody RS
SOCIALISTIC DRAGSTER
sobota 26.5.2012 Katusice
25.5.2012 jsem ve vydal na první závody s RS strojem, okolo 18. hodiny jsem přijel do Katusic, kolem 19:00 jsem se vydal na závodní trať naladit můj stroj, po naladění motoru a správně zvolenému převodu se motor roztočil po 200m na neuvěřitelných 81km/hod, a tak jsem byl velice spokojenej, poté jsem přijížděl do depa a najednou přestala vystavovat spojka, po zmáčknutí spojkové páčky slyšim z motoru neuvěřitelný rachot , tak jsem motocykl položil na bok, rozdělal víko od motoru a koukám že se mi povolil spojkovej koš.... vše jsem opravil a jel jsem to projet do vzdálené veznice a spojka opět fungovala, parádá !!!! :D Druhý den jsem se šel zapsat na startovní listinu a zařadili mě do kategorie speciál, tak jsem si říkal že proti speciálům nemám žádnou šanci, zklamaný jsem šel k depu k mému stroji, Start se blížil..... na start se proti mě postavil fichtl 60ccm , a v duchu si říkám to nemám šanci.... startmaršál odstartoval a moje RS se postavilo na ,,Prdel,, naštěstí jsem ho ukočíroval , poté jsem zařadil za 2 vyspojkoval a napral jsem tam za 3 ..... projel jsem cílem a koukám a fichtl 60ccm 20 metrů za mnou..... tak jsem mustanga poplácal po nádrži :D ........ v sobotu jsem jezdil se syrovým válcem než se zajetým ostřejším v pátečním dni,píst se odporoučel,, proto časy byly horší
startovní číslo 20 |
Rechcígl Ondra |
Jawa 50 |
1.jízda 16.13s (61km/h) |
2. jízda 16.5s (57km/h) |
3. jízda 15.5s (68km/h) |
souhrn 15.815s |
,, celkem mě to hodilo na 4. místo ve Speciálech......
TT KOSTELEC - 3. podnik letošního Venkovského šampionátu
30.6.2012
První vystoupení na VŠ.
Závod jsem z technických důvodů nedokončil, nedobrovolně jsem odstoupil v prvním kole.
4.8. 2012
Mlékojedská 60-tka
Dojel jsem na 7. místě
1.9.2012
Veterán dech 2012
Opět jsem dojel na krásném 2. místě jako v loňském roce
Sezona 2013
1.10.2012
Vložka válce znova venku
5.10.2012
Příprava - komplet nového podvozku + zpevněné přední origo tlumiče po GO
- karbec na 18,5mm
START NOVÉ ÉRY 4.4.2013
Válec už je nasazen, motor se všemi díly a první zajížděcí jízda za námi.